od MartinKadlecek » 27 črc 2020 14:20
Ahoj, rád bych se podělil o negativní zkušenost se společností provozující obchody penShop a Gentleport v Pánské pasáži.
Tentokrát trochu netradičně, nikoliv z pozice zákazníka, nýbrž zaměstnance.
Pracoval jsem konkrétně pro obchod Gentleport od března do začátku července, kdy mi definitivně došla trpělivost s pozdním placením mezd - jedinou výplatu jsem nedostal v zákonném termínu, výplaty od května dále jsem neobdržel vůbec.
Podotýkám, že za celou dobu neměl nikdo z firmy dost slušnosti upozornit mě dopředu, že se zpozdí s výplatou a zeptat se, jestli jsem ochoten prodlení akceptovat. O nějaké omluvě samozřejmě nelze ani hovořit.
Kromě toho jsem měl problém se všemi výplatními páskami, musel jsem se o ně vícekrát upomínat, jen abych zjistil, že za mě firma “zapomněla” uplatnit základní daňovou slevu na poplatníka. Zažádal jsem proto slušně o doplatek a správné výplatní pásky - ani jedno samozřejmě dodnes nemám.
Začátkem července jsem proto podal okamžitou výpověď. Nikdo se ani neobtěžoval reagovat, firma si pouze vyvěsila na facebook, že má “z technických důvodů” zavřeno.
Minulý týden jsem zaslal upomínku a upozornění, že v případě nesplacení hodlám celou věc postoupit dál. Opět žádná reakce.
Teprve koncem týdne se mi ozvali. Nikoliv však někdo z firmy, ale advokát, zastupující firmu. Nic konkrétního jsem se opět nedozvěděl, pouze že někdy příští týden bych měl dostat vyjádření. Asi mě zkouší přes víkend vydusit, nebo co)
Tím zatím příběh končí.
Neskutečně mě štve, když si firma, obchodující s “gentlemanskými” doplňky a označující se jako “přístav pro gentlemany” dovolí neplatit, ignorovat mé upomínky a zbaběle se schovávat za právníka.
Bohužel, taková je asi realita, že gentlemanství se nosí jen jako reklamní slogan.